Jarzmo zacisku hamulcowego vt600. |
Autor |
Wiadomość |
Nephilim
Motocykl: Shadow VT 600C '94
Wiek: 46 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-24, 12:44 Jarzmo zacisku hamulcowego vt600.
|
|
|
Witam. Wczoraj po otrzymani wiadomości że tracę pracę zdarzyło mi się ruszyć z blokadą na traczy hamulcowej co zaowocowało pęknięciem jarzma zacisku hamulca przedniego czyli elementu mocującego go do lagi. W warszawskim pit stopie powiedzieli mi że nie są w stanie załatwić mi tego elementu i muszę sobie sam poszukać na allegro, ale z tego co pamiętają to pasuje od kilku innych modeli Hondy, czy ktoś z was może orientuje się od jakich? Oraz jaka jest rozsądna cena używki jarzma ewentualnie całego zacisku? Może ktoś poleci jakiś inny serwis z rozsądnymi cenami w warszawie lub okolicy bo tu najbliższy termin mają na 08.05.2013. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2013-04-24, 12:55
|
|
|
A samemu nie łaska wpisać??? |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Nephilim
Motocykl: Shadow VT 600C '94
Wiek: 46 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:00
|
|
|
Spox wpisywałem samo jarzmo i nie bardzo coś mi znajdowało do vt600 . Dzięki . |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:05
|
|
|
Kup ten i będzie dobrze:
http://allegro.pl/zacisk-...3191616201.html |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Nephilim
Motocykl: Shadow VT 600C '94
Wiek: 46 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:19
|
|
|
od 750 na 100% pasuje? |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:27
|
|
|
Porównaj z tymi o 600 a różnicy nie zobaczysz |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Nephilim
Motocykl: Shadow VT 600C '94
Wiek: 46 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:27
|
|
|
spox dzwoniłem kolo ma też z 600tki |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:29
|
|
|
Nephilim napisał/a: | spox dzwoniłem kolo ma też z 600tki |
Ma bo są takie same
http://allegro.pl/zacisk-...3191616201.html
http://allegro.pl/vt-600-...3177877808.html |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Nephilim
Motocykl: Shadow VT 600C '94
Wiek: 46 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-24, 13:37
|
|
|
spox tylko za ten do 600 policzył mi 100pln z wysyłką :) |
|
|
|
|
ExRumcajs
Motocykl: XL1000V
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 283 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-26, 20:30
|
|
|
Pytanie za 100 pkt. Czy ktoś ma takie Jarzmo na zbyciu i jest z Wawy? Pytam bo dziś zrobiłem to samo u mnie
Jak coś to mój tel: 511 593 628 |
_________________ "Lepiej być o trzy godziny za wcześnie niż o minutę za późno" - William Shakespeare |
|
|
|
|
Nephilim
Motocykl: Shadow VT 600C '94
Wiek: 46 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-26, 21:02
|
|
|
Jednak ten zacisk rzekomo od od 600tki okazał się inny niż mój. Miałem taki jak te na fotkach a dostałem taki w którym montuje się klocki na dwóch "śrubach" a nie na jednej z drugiej strony przytrzymywane przez jarzmo. Więc z wymiany samego jarzma nici, wymieniłam całość tylko za cholerę nie potrafię tego odpowietrzyć Gdyby ktoś z okolic centrum wawy był skłonny mi w tym pomóc będę bardzo wdzięczny. |
|
|
|
|
Maupe
Motocykl: VT 600 '88
Wiek: 46 Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-26, 21:22
|
|
|
na razie ci podpowiem , bo w weekend nie mam czasu :
jeżeli płyn ci spłynął z przewodu i masz pusto w zacisku łatwiej ci będzie zdemontować zacisk z lagi i podnieść go powyżej pompy
ja pierwszą godzinę próbowałem gdy zacisk był poniżej pompy i beznadziejnie szło
robota na dwie osoby
zdejmujesz dekiel zbiorniczka przy pompie , gumkę uszczelniającą ,dolewasz płynu
na śrubkę odpowietrzającą zakłądasz igielitowy wężyk , żeby widzieć , co się dzieje
pompujesz klamką z 10 razy , trzymasz wciśniętą dźwignię , w tym czasie , druga osoba luzuje odpowietrznik , na klamce poczujesz "zejście oporu"
dokręcacie odpowietrznik i dopiero puszczasz klamkę , znów pompujesz 10 razy ...
pierwsze 200 machnięć nie będzie oporu , ale musisz postępować jak napisałem
dolewaj płynu co jakiś czas i zrób to dokładnie , przy okazji wymienisz cały płyn |
|
|
|
|
Siwy_Dym
Mariusz
Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1107 Skąd: Lublin/Radom /LU/
|
Wysłany: 2013-04-26, 21:40
|
|
|
Maupe napisał/a: | na razie ci podpowiem , bo w weekend nie mam czasu :
jeżeli płyn ci spłynął z przewodu i masz pusto w zacisku łatwiej ci będzie zdemontować zacisk z lagi i podnieść go powyżej pompy
ja pierwszą godzinę próbowałem gdy zacisk był poniżej pompy i beznadziejnie szło
robota na dwie osoby
zdejmujesz dekiel zbiorniczka przy pompie , gumkę uszczelniającą ,dolewasz płynu
na śrubkę odpowietrzającą zakłądasz igielitowy wężyk , żeby widzieć , co się dzieje
pompujesz klamką z 10 razy , trzymasz wciśniętą dźwignię , w tym czasie , druga osoba luzuje odpowietrznik , na klamce poczujesz "zejście oporu"
dokręcacie odpowietrznik i dopiero puszczasz klamkę , znów pompujesz 10 razy ...
pierwsze 200 machnięć nie będzie oporu , ale musisz postępować jak napisałem
dolewaj płynu co jakiś czas i zrób to dokładnie , przy okazji wymienisz cały płyn |
Wszystko fajnie tylko jak nie odpowietrzysz najpierw pompy hamulcowej to ci ręce odpadną od machania dźwignią sprzęgła :)
No chyba że to lubisz i te 200 machnięć to z przyjemności.... |
_________________ Nic tak nie zabija czasu jak motor |
|
|
|
|
Maupe
Motocykl: VT 600 '88
Wiek: 46 Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-26, 21:49
|
|
|
ja na zimę zdemontowałem przewód i zacisk , w pompie i w zbiorniczku płyn został
zresztą podczas machania bąbelki wylatywały też od strony zbiorniczka , więc się chyba odpowietrzyła , hamulec działa dobrze
sposobu na odpowietrzenie pompy nie znam |
|
|
|
|
Siwy_Dym
Mariusz
Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1107 Skąd: Lublin/Radom /LU/
|
Wysłany: 2013-04-26, 22:05
|
|
|
Maupe napisał/a: | ja na zimę zdemontowałem przewód i zacisk , w pompie i w zbiorniczku płyn został
zresztą podczas machania bąbelki wylatywały też od strony zbiorniczka , więc się chyba odpowietrzyła , hamulec działa dobrze
sposobu na odpowietrzenie pompy nie znam |
pompę odpowietrzamy w ten sam sposób który podałeś tylko lekko luzujemy śrubę przy mocowaniu przewodu hamulcowego przy pompce. Wtedy czas dymania dźwignią ulegnie znaczącemu skróceniu a efekt twardej klamki nastąpi szybciej :) |
_________________ Nic tak nie zabija czasu jak motor |
|
|
|
|
|