/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Gorący nie pali
Autor Wiadomość
bodek
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-06-01, 07:14   Gorący nie pali

Witam

na zimno silniczek pali aż miło, ale po rozgrzaniu, kiedy zgaszę silnik, nie można go odpalić. Rozrusznik kręci a zapłonu zero.Dopiero jak parsknie raz w wydech, to później zapala. Nie wiem, co począć z tym problemem. Kolega powiedział mi, że jest zbyt bogata mieszanka. Miał ktoś coś podobnego, jak regulować gaźnik?
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-06-01, 13:29   

może zaworki od ssania ci sie nie domykają ze starości i zalewa go. a jak ze zużyciem paliwa?
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 13:43   

Nie sprawdzałem jeszcze, jak ze zużyciem paliwa, nie miałem okazji. Pozostanie mi tylko podjechać do mechanika chyba.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-06-01, 15:31   

A sprawdzałeś luzy zaworowe??
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 18:29   

Nic nie spawdzałem, mam motorek od trzech dni. Nie mam żadnej dokumentacji technicznej do niego, dlatego muszę udać się do mechanika. Jednak na chłopski rozum, jeśli były by jakieś luzy na zaworach, to problem z odpalaniem byłby cały czas, a on pali pięknie na zimno, wystarczy dotknąć przycisku rozrusznika i chodzi.
 
 
Michael Jordan
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-02, 09:33   

A ja tak zapytam:

czy na ciepło odkręcasz troszkę gaz? O ile mi wiadomo to w gaźnikowym trzeba. Na zimno tylko ssanie, trochę rozgrzany powinien bez ssania i bez gazu smigać, no a gorący potrzebuje, żeby mu odkręcić trochę gazu i to podobno jest normalne. W moim sprzęcie tak jest i jakoś nigdy nie myślałem, że jest to powód do niepokoju :-?



Pozdrawiam

Michael Jordan
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-06-02, 10:32   

No z tymi zaworami to nie do końca jak mówisz...

I nie chodzi o to że jest luz, a może go nie ma albo jest za mały?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-02, 10:52   

Michael Jordan napisał/a:
A ja tak zapytam:

czy na ciepło odkręcasz troszkę gaz? O ile mi wiadomo to w gaźnikowym trzeba. Na zimno tylko ssanie, trochę rozgrzany powinien bez ssania i bez gazu smigać, no a gorący potrzebuje, żeby mu odkręcić trochę gazu i to podobno jest normalne/...


Na zimno teraz pali bez ssania od razu, spróbuję z tym gazem ale to raczej nie powinien być powód. Palić powinien od razu i bez gazu.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-06-02, 10:55   

mOja na gorąco też ma mały problem,, tzn. nie pali na dotyk tylko dosłownie niecałą sekundę kręci rozrusznik, ale manetkę gazu zawsze lekko odkręcam.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-02, 11:00   

Dobra, na razie nie będziemy gdybać, muszę jeszcze wymienić akumulator, bo pada po kilkunastu obrotach dosłownie. Być może to też jest powód, że nie ma sprężenia dobrego do odpalenia mieszanki. Chcę kupić żelowy, ale nie wiem, czy dostanę taki.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-06-02, 11:01   

Żelowy powinieneś dostać.. ja taki w swoim miałem jak kjupiłem , co prawda był trochę mniejszy gabarytowo niż oryginał, ale kwasowy też jest ok...

A mierzyłeś kompresje??
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-02, 11:06   

Nie mierzyłem, muszę zarejestrować motorek, trochę strach jeździć bez tablic. Dopiero wtedy podjadę do mechaniora, sam nie mam czym. Ma mi też wyregulować zawory i gażnik profilaktycznie.



Edit: Wymieniłem akumulator tymczasem i teraz, kiedy kręci żwawiej pali prawie natychmiast z tym, że nie miałem okazji zagrzać go dobrze, a na darmo w kółko jeździł nie będę.
 
 
Garet
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-13, 12:36   

z tego co wiem to urok vt500. chodzi o to ze gazniki sa umieszczonne miedzy cylindrami i przy dluzszej jezdzie nagrzewaja sie od nich dosc mocno... co powoduje odparowanie paliwa w nich i ciezki rozruch..
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-12-20, 12:01   

Garet napisał/a:
z tego co wiem to urok vt500. chodzi o to ze gazniki sa umieszczonne miedzy cylindrami i przy dluzszej jezdzie nagrzewaja sie od nich dosc mocno... co powoduje odparowanie paliwa w nich i ciezki rozruch..


Prędzej to wina źle wyregulowanych gaźników, przeleciałem w tym sezonie tysiące kilometrów i nie zdarzyło mi się, żeby mi benzyna odparowała z gaźników.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2009-12-20, 12:14   

może za mały luz zaworowy[rozumiem że w 500 reguluje się ręcznie?]. może uboga mieszanka.chwile postoi i odparuje z gardzieli. dopiero kupiłeś więc warto wyregulować jedno i drugie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM